Marka Machina wraca na rynek. Pod marką Machina Music debiutują właśnie na amerykańskim rynku dwie wokalistki z Europy: Lavaud i O.L.A. Ich single miały premierę w miniony weekend w jednej z największych sieci muzycznych iHeartRadio. Single można też pobrać w iTunes (Lavaud - hyperurl.co/0dc11y; O.L.A. - http://hyperurl.co/oxtsh9), który miał wyłączność na premierę.
Wkrótce single będą dostępne w kolejnych kanałach dystrybucyjnych, a w studio dla Machina Music nagrywa kolejnych dwoje artystów.
Za promocję i zarządzanie karierą artystów spod znaku Machina Music odpowiada Jareiq ‘JQ’ Kabara, producent i konsultant od kilkunastu lat działający w branży muzycznej w USA i Wielkiej Brytanii, wcześniej związany z Universal Music i Warner Bros Records. Partnerem dystrybucyjnym Machina Music jest firma Empire.
Machina Music będzie wprowadzać młodych europejskich artystów na rynek amerykański i kierować ich karierą do momentu, kiedy będą gotowi do pracy dla największych światowych producentów. Obecnie w portfolio Machina Music znalazły się: podbijająca taneczne parkiety polska piosenkarka O.L.A., śpiewająca w rytmach r’n’b pochodząca z Wielkiej Brytanii Lavaud, Brytyjczyk Jordan Morris oraz wokalistka r’n’b DAJANA.
Inauguracja wytwórni Machina Music to element reaktywacji marki Machina, nad którą pracuje polsko-amerykański zespół pod kierownictwem Michała M. Lisieckiego, prezesa PMPG Polskie Media. Równolegle trwają prace nad projektem mediowym machina.com.
"Uruchomienie projektu Machina Music i machina.com na rynku amerykańskim jest dla mojego zespołu i mojej firmy ambitnym wyzwaniem. Wierzę, że nam się powiedzie i że będzie to również komercyjny sukces dla inwestorów PMPG Polskie Media. Aby przybliżyć różnicę skali, zdradzę, że w ciągu pierwszej godziny od udostępnienia liczba pobrań utworów w iTunes była równa liczbie, jaką w Polsce osiągnęliśmy przez 60 dni” – mówi Lisiecki.
Machina to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku muzycznym i lifestylowym w Europie Środkowej i jednocześnie tytuł magazynu muzycznego z ponaddwudziestoletnią historią. Pismo było uznawane za polski odpowiednik Rolling Stone, który obok muzyki zajmuje się również tematyką filmu, książek i komiksów. Właścicielem marki Machina, współtwórcą wytwórni Machina Music i projektu platformy Machina.com jest Michał Maciej Lisiecki, prezes Zarządu PMPG Polskie Media (GPW:PMPG), wydawca m.in. tygodnika „Wprost”.
MACHINA MUSIC i nasi artyści w mediach społecznościowych:
Machina na Facebooku: https://www.facebook.com/machina24
Machina Music na Twitterze: https://twitter.com/machinaonline
Machina Music na Instagramie: https://www.instagram.com/machinamusic/
O.L.A. na Facebooku: https://www.facebook.com/olasings
O.L.A. na Twitterze: https://twitter.com/olasings
O.L.A. na Instagramie: https://www.instagram.com/olasings/
Lavaud na Facebooku: https://www.facebook.com/iamlavaud
Lavaud na Twitterze: https://twitter.com/iamlavaud
Lavaud na Instagramie: https://www.instagram.com/iamlavaud/
DAJANA na Facebooku: https://www.facebook.com/ICONICDAJANA/
DAJANA na Twitterze: https://twitter.com/ICONICDAJANA
DAJANA na Instagramie: https://www.instagram.com/iconicdajana/
Jordan Morris na Facebooku: https://www.facebook.com/JordanMorrisUK/?pnref=lhc
Jordan Morris na Twitterze: https://twitter.com/JordanMorrisUK
Jordan Morris na Instagram: https://www.instagram.com/jordanmorrisuk/
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/machina-music-prezentuje-lavaud-i-ola-wielki-muzyczny-powrot-marki-machina-w-usa